Koloniens forandring

Nu det vidst på tide, at jeg poster lidt om kolonien..
Jeg elsker simpelthen vores stue, har valgt at det skulle være i det neutrale look, og med farverige nips.

image

Jeg købte disse møbler hos en sybutik, der skulle nedlægges. 
De er fra 1960’erne og de er seriøst de fedeste sidde stole jeg længe har haft!!

image[2]Har sat hjul på denne trækasse og malet den indeni. Det passer super godt ind til min stil i kolonihaven image[3] image[4]

Hvis i skal have en mega fed flet kurv, så har housedoctor lavet et sæt.

Jeg har valgt at lægge vattæpperne i den. Er helt vild med det hjørne. image[5]Det er sådan en fed detajle der er i døren ind til ungernes værelse – man kan se, hvad de laver uden de egentlig kan opdage at man “holder øje” med hvad de laver. Så døren har vi valgt at beholde.
Lampen har jeg fået af min svigerinde, den lå på hendes loft og tænkte det lige var mig – rigtigt gættet!!image[6]ses ikke så godt, men har malet gulvet på ungernes værelse mint farvet image[7]

Meget underligt, men har virkelig længe ønsket mig en gammel opgangstavle.. Og lige pludselig en dag, var der en til stor skrald.
Den hænger over wc’et på toiletter og der står følgende: “Her bor Columbus og Noelia, i en have med rod og skvalderkål, men her er bare så fint med alle tisbleerne synes Lasse” det er hvad der kunne laves om med de bogstaver der var på den
image[8]Columbus ødelagde en gammel gammel bog, og i en gammel bog er der de sødeste tegninger.. Valgte at indramme nogle af sidderne, så bogen ikke blev smidt ud helt. Rammerne er kun midlertidige..
image[9]

En gammel stegepande der var i kolonihaven da vi overtog.

Den var desværre også i stykker, så nu er den uden hank og bruges til grankogler.
image[10] image[11] image[12] image[13] image[14] image[15]Fik denne kasse af mor, og vidste faktisk ikke helt hvad jeg skulle bruge den til, indtil Hr. Kæreste ville smide den ud. FIk jeg denne ide at bruge det til at sætte kopper i – Hr. kæreste syntes det ar sejt og ville ikke smide den ud alligevel.  image[16]image[1]DET HER ER KLART DE FEDESTE KRUKKER – DE ER LAVET AF SEMENT!! SE FEDE!!!
Der er æblemynte, timian, rosmarin, hvidløgsgræs, citronmelis. almindelig mynte, syre, citron timian og purløg plantet i dem.

imageBlomster fra haven

image[1]

Gør det selv projekt – vi manglede et lille skab på ungernes værelse.
Jeg gik selv i gang med at save, skrue og sætte fast. Er selv meeeget imponerede over dette resultatimage[3] Da vi (læs:vi) som blev min mor, skulle til at male vores køkken hvidt satte lille columbus sig her og hyggede sig 🙂 image[4] image[5] vores julegave fra mine forældre – en terrasse på den ene side. SÅ FEDT!image[6]Det var lige lidt kolonihave spam, håber i kunne lide billederne ligeså meget som mig.

Skriv et svar

