Give away vinderen er…


MEGA PINLIGT & UNDSKYLD !!!!! 

Idag kl. 15.15 lovede jeg at jeg ville udråbe vinderen.
Men PLUDSELIG kom  jeg i tanke om min give away var kl. 15.15 .. BEKLAGER VIRKELIG!!!

Jeg fødte en lille pige for en uge siden, og har derfor ikke været på bloggen siden idag (hvis i undrede jer over hvorfor ingen indlæg kom)

GiveAway

Men vinderen som har vundet denne overlækre bog er..

MIA – Hjertelig tillykke! 🙂
Jeg sender en mail til dig om lidt 🙂

Tusinde tak for alle folk der tilmeldte sig !!!

For folk der gerne vil have fat i denne bog kan den fås her

3 thoughts on “Give away vinderen er…

  1. Pingback: JEG VANDT EN GIVE AWAY :) |

Skriv et svar

