Give away #1

Jeg udlodder som præmie:

GiveAway

Denne mega lækre, farverige bog med over 300 sider lækre opskrifter

Aldrig har jeg været så vild med at holde en kogebog i hånden. Tina Scheftelowitz tog virkelig fusen på mig da jeg modtog denne kæmpe klippert af en bog, for hold nu op hvor er den dog bare ubeskrivelig lækker!!! Kan virkelig ikke beskrive med ord, hvor flot og mega sej en bog den er. Jeg kunne kigge i den i flere timer, selv sønnen på to, sad med mig og sagde Mmm mad.
De flotte billeder, men også lidt anderledes billeder og måder at præsentere opskrifterne, gør jo kun en mega glad og får lyst til at smide alt hvad man i hænderne og tage på indkøb.
Bogen indeholder jo alt hvad man kunne tænke sig – Både lækre og elegante retter, og fotos til manden, så han kan blive inspireret i køkkenet.
Der er mad fra alle årstiderne, og så er der lækre drinksopskrifter og ideer til nytår, fest og farver. Jeg ville selv blive mega glad hvis jeg vandt denne bog – og må da indrømme jeg ikke er særlig meget for at skulle give den away 🙂

Det du skal gøre for at vinde er følgende:

Skriv en kommentar herunder med hvor mange lodder du deltager med 🙂 

OBS!!! HUSK AT SKRIV i kommentar feltet,hvor mange lod i deltager med, da det så er nemmere ar holde styr på og jeg ikke misser nogen der deltager !!! (:

  • 2 lod = Like mig på facebook under “det sundere valg af idiotdinosauer” og bliv fast læser via email + kommentar
  • 3 lod = Fast læser + Like på facebook + linke til min give away på blog el. facebook + kommentar
  • 4 lod = Fast læser + Like på facebook + linke til min give away på blog og facebook + kommentar

Så hvad venter du på? Like, Del og vind en suveræn bog 🙂

Sidste frist er Mandag d. 1 April. Marts kl. 12
Vinderen bliver udråbt Mandag, d. 1. April kl. 15.15

🙂

Håber du har lyst til at deltage i lodtrækningen og tak fordi du læser med 🙂
Kærligst Philippa

14 thoughts on “Give away #1

  1. Fed blog, meget inspirerende med super lækre opskrifter og fine billeder til.
    Jeg deltager i lodtrækningen med 4 lodder.

  2. Jeg vil gerne deltage med 4 lodder, men ved ik om jeg har gjort det hele rigtig, har forsøgt 😀

  3. Jeg deltager med alle lodder (4 lodder?)

    Synes-godt-om, linket fra min blogside + egen facebook, subscriber via mail, fast læser via bloglovin, og smider en kommentar her 🙂

    Her er min blogside:chttps://www.facebook.com/miasunivers – og går udfra du selv kan se at jeg deler via min egen facebook? 🙂

    Mia
    miasunivers@hotmail.com

    Krydser fingre!

Skriv et svar

