På date med Hr. kæreste

Først skal det lige siges.. Jeg ved godt det er lang tid siden jeg er kommet med et indlæg, men har simpelthen haft så meget om ørene at jeg ikke har haft tiden til at lægge opskrifter ind på bloggen her. 
Det næste stykke tid kommer der opskrifter med nødder malet til mel.. den skøre gravide her syns lige hun vil prøve at undlade sukker og mel i et stykke tid. Men der kommer stadig lækre opskrifter.

Hr. kæreste og jeg var på “date” sammen (alene) & sikke en fornøjelse det var!! Sidst vi var ude sammen kan jeg virkelig ikke huske – så længe siden er det.. Så vi måtte bare have en alone day uden barn inden nummer to kommer til Marts..

Da Columbus blev hentet af sin mormor og morfar kl. 12 om Lørdagen, gik vi med det samme ud af lejligheden, ned til cyklerne og cyklede over til torvehallerne (Elsker det sted – det så hyggeligt!!) , hvor “daten” begyndte..

 dino

To glade forældre !

Skærmbillede 2013-01-27 kl. 22.03.38.png

Vi gik forbi Vita Boost, og se engang.. De har glutenfri Panini`er, med ris og majsmel tror jeg.. Numme mums! (første gang jeg fik mel siden nytår)
Det skulle jeg da selvfølgelig lige smage – kan heller ikke huske hvornår jeg sidst havde en Panini i hånden, som ikke er lavet hjemme i køkkenet..

Skærmbillede 2013-01-27 kl. 22.02.39

Jeg bestilte en Serano panini med serano, avokado, rucola  og pesto..

HAPS HAPS HAPS!!! – Siger jeg bare.. Det kan klart anbefales

(det ser dog ikke så lækkert ud, men DEN SMAGTE AF MER´!!! try it!Skærmbillede 2013-01-27 kl. 22.01.49

Efter en vidunderlig date hvor vi var i torvehallerne, kiss a fish, cafe LOs i guldbergsgade, gåtur i sidegaderne på strøget, tog vi i  biografen og så jagten (kan klart anbefales) og ud og spise på Thai aroii på guldbergsgade. Så måtte vi vidst også hellere komme hjem og være friske til lille manden kom hjem næste morgen 🙂

Vi vågnede ved en halv ti tiden (eller jeg vågnede) og stod op og begyndte at lave brunch til Hr. Kæreste og jeg lavede min Favorit morgenmad for tiden, som er skyr med frugter og nødder. Bacon med røræg og et fad med frugter, gode oste og tørret pølse. HAPS HAPS HAPS.

Skærmbillede 2013-01-27 kl. 22.03.56

Tak mor og far fordi i passede lille manden!

2 thoughts on “På date med Hr. kæreste

  1. Lyder som om i har haft en perfekt dag. Og jeg kan kun give dig helt ret i, at det er vigtigt at huske sig selv og hinanden indimellem, når man får børn. Det kan let glide i baggrunden i en travl hverdag. Så er det dejligt med sådan en date-dag 🙂

Skriv et svar

