Min dejlige familie

Her er min kære mand (kæreste) og vores lille ballademager Columbus (som er fra marts 2011) og jeg.

Min kæreste tog billedet i december, som julegave til bedsteforældrene, men syns virkelig det er blevet godt – så tænkte jeg lige ville vise billedet. Så kan i se hvordan jeg ser ud også.

Colum 20221a

Og om to en halv måned kommer der endnu en i vores lille familie – det blir så spændende, vi har valgt ikke at vide kønnet da det er sjovest og vi er ligeglade hvilke køn bare det er sundt og rask. (men virkelig hårdt ikke at vide kønnet – specielt anden gang)

Kan godt mærke det er anden gang, jeg har hverken tjek på hvor langt jeg er henne og husker ikke altid at tage de piller man skal tage under graviditeten.har heller ikke taget nogle billeder af maven..

Vi har egentligt heller ikke fundet ud af hvad vi gør med klapvogn osv. Det eneste jeg har haft i tankerne er hvilke senge jeg skal finde ud til kolonihaven og hvordan pusle stedet skal se ud 🙂

Glæder mig så meget!!!

Skriv et svar

