Glad i låget

Igår kiggede jeg på en hjemmeside og lige pludselig kom det her frem :
Jeg blev bare så glad!!! sprang op fra computer stolen og hentede min kæreste og sagde som min lille søn siger, når der er noget vi skal se “SEEEE SEEEE SEEEE”
– Folk kommer jo sjældent med kommentarere om de synes det jeg laver er godt eller dårligt.. Så har ingen anelse om, hvor mange der faktisk bruger mine opskrifter.
Men her er da et bevis på mine brændte mandler er gode.. Woop Wooop!! Er virkelig helt høj indeni og har bare lyst til at det fortsætter.

Rigtig god dag til jer!

Skriv et svar

