weekendens loppefund

Vores have forening holdt loppemarked, og aktioner for møbler og andre ting og sager i søndags.
Det var virkelige en sjov oplevelse, jeg havde sådan håbet på jeg kunne finde mig nogle Erik kold dåser, men intet held..

I stedet kom vi/jeg hjem med dette til vores andet hjem.
Min stil til vores kolonihave er at den virkelig skal bevares med gamle ting og sager (retro) som jeg vil male og evt. sætte tapet på.

Disse tre vitrine møbler fik vi for 150 kr. på aktionen, det var sgu da billigt!!
Min plan er at male dem i en eller anden sej farve.. og så stadig bevare dem i
en retro stil.

Så alle de her sjove ting, tror her er for under 100 kr. er helt vild med den grønne blæser, den larmer slet ikke.. SÅ FEDT! Det er faktisk sjovt at selvom jeg tager på loppemarkeder, ender det ALTID med at jeg køber ting til Columbus, underligt man altid har noget med hjem til den lille bandit. Men han elsker den , når farmanden bruger sin trillebør kommer han med sin. Nuuurh

Skriv et svar

