Hov..

Det er ikke fordi jeg ikke vil komme med indlæg, men bruger stort set al min fritid på at male i vores Kolonihave, som vi fik for et par uger siden.
& hold nu op hvor bliver det dog bare hyggeligt. Tænk engang at en cigarkasse (men som ikke lugter af cigar) kan blive så flot ved hjælp fra hvid maling.

Jeg eeeeelsker vores kolonihave, det er klart det bedste køb EVER!! kan klart anbefales at man får sig en lille hyggelig kolonihave med en stor grund som man kan sætte sit eget præg på/ved.
Der kommer selvfølgelig også billeder af huset på et tidspunkt, men indtil videre vil jeg vise jer nogle af de flotte blomster vi har i haven. (og mig som hader blomster.. Hmm)

Jeg er selvfølgelig ikke den store blomster kender, MEN jeg har da overvejet at finde en billedbog af blomsterne så jeg kan sige til folk “Ej disse Hyacinth bliver så flotte” eller en anden blomst for den sag.. haha!! Det er mit blomstermål.

Skriv et svar

