Min søn kan gå!!!! Woop Woop..

Normalt har jeg altid et kamera parat.. men selvfølgelig denne ene gang jeg tager i Zoologisk have sammen med en veninde og hendes søn, har jeg det IKKE MED 😦 Og hvem ville så gerne gå hele tiden alene for første gang.. COLUMBUS!! Typisk.. Men nu kan jeg da fortælle ham, når han engang bliver stor og spørger hvor og hvornår han lærte at gå.. Så er svaret “i Zoologisk have ved abernes jungle 🙂 Mor havde selvfølgelig ikk taget kamereat med, så vi måtte jo vise din far hvor dygtig du var i gården”

.. Man er jo pave stolt!
Tænk engang Columbus slap min finger og ville gå selv.. Store dreng!!!
Så her er lidt baby spam 🙂
Skriv et svar

