Hvorfor ikke hjælpe?

Jeg købte et par sko sammen med min veninde for et stykke tid siden, men da jeg havde haft dem på en enkel gang… var de egentlige ikke lige mig alligevel, så fortalte kæresten, at jeg ville give dem til en af de hjemløse som har behov for dem 🙂

HER ER HAN SÅ :

.. sød og smilende gammel alkoholiker..
(Denne mand sad ved min fakta med træsko på..)

 (Skoene er str. 40 og han brugte 39.. FANTASTISK!)
One thought on “Hvorfor ikke hjælpe?

  1. Gud hvor fantastisk… Det brude man selv gøre istedet for bare at smide ting ud. Især når de intet fejler og kan glæde andre

Skriv et svar

